Najčastejšie otázky

1. Čo je to Chrum.sk?

Chrum.sk je nová aplikácia spájajúca gastro prevádzky na celom území Slovenska. Nájdeš na nej Tvoje obľúbené bistro, reštauráciu, pizzeriu alebo fast food. Ak tam Tvoju obľúbenú prevádzku nenájdeš, odporúč nám podnik pomocou tohto odporúčania.

2. Prečo vznikol Chrum.sk?

Chrum vznikol ako interný projekt v štúdiu Next ako pomoc pre gastro podniky počas pandémie.

3. Prečo by som mal uprednostniť Chrum.sk pred konkurenciou?

Hlavným dôvodom je, že 100% z ceny objednávky putuje samotnej prevádzke, v rámci pomoci v boji proti následkom pandémie.

4. Aká je cena za používanie Chrum.sk?

Počas mimoriadnej situácie sú všetky služby portálu pre prevádzky aj používateľov úplne zadarmo! Aj touto cestou sa snažíme pomáhať kolegom v gastro biznise, vďaka ktorým máme každý deň dostatok energie aj na takéto projekty.

5. Zabezpečuje Chrum.sk aj donášku?

Momentálne nie. Donáška aj osobný výdaj je v réžii samotnej prevádzky, ktorá sa zaregistruje na portáli Chrum.sk. Týmto je zaručené, že 100% z objednávky poputuje Vášmu obľúbenému podniku.

6. Aké sú možnosti platby mojej objednávky?

Spôsob platby za objednávku si určuje samotná reštaurácia. Všetky možnosti nájdeš na profile zvolenej reštaurácie.

7. Čo mám robiť ak nastal problém s donáškou jedla alebo ak jedlo, ktoré som objednal, neprišlo?

V prvom rade odporúčame kontaktovať samotnú prevádzku na uvedenom telefónnom čísle. Ak sa Vám Vašu požiadavku nepodarí vyriešiť s prevádzkou, neváhajte kontaktovať tím portálu Chrum.sk na telefónnom čísle alebo na mailovej adrese info@chrum.sk.

8. Ako môžem vyjadriť svoju spokojnosť alebo nespokojnosť s objednávkou a prevádzkou?

Tvoj názor môžeš vyjadriť mailom, ktorý zašleš priamo tímu Chrum.sk. Hodnotenie jednotlivej prevádzky momentále nie je možné, avšak na tejto možnosti priebežne pracujeme a o výsledku Ťa budeme informovať.

9. Aké typy jedál máte v ponuke?

Ponúkame priestor pre všetky druhy a typy jedál. Samotný výber vždy záleží na Tvojich preferenciách. Najčastejšie však zákazníci vyhľadávajú názvy ako pizza, burger, pirohy, domáca kuchyňa, mäso, polievka alebo denné menu.

10. Čo mám robiť ak som nenašiel svoju obľúbenú reštauráciu alebo prevádzku?

Budeme veľmi radi, ak nám pošleš tip na Tvoju obľúbenú prevádzku, bistro, kaviareň alebo reštauráciu prostredníctvom tohto odkazu.

11. Čo mám robiť ak som nenašiel odpoveď na moju otázku?

Ak si v tejto kategórii nenašiel odpoveď na Tvoju otázku, neváhaj použiť jeden z kontaktov na tomto odkaze.